A student's testimonial II

Moram poudariti, da sem zapriseženi sovražnik jezikovnih tečajev. V ljubljanski jeseni sem se torej  s polno mero zadržanosti in ravnodušnosti odpravil iskat tečaj, ki bi me pripravil na IELTS. Dodobra sem proučil tržno situacijo. Tako sem utrujen od vsiljenih testiranj ljubljanskih jezikovnih šol izgubljal upanje in optimizem. Zame je bilo  namreč bistveno le, da najdem strokovno dobro podkovano osebo, ki mi bo povedala na kateri IELTS stopnji sem in katere aspekte jezika moram izboljšati, da pridem do željene stopnje. Tekom raziskovanja jezikovnih ponudb sem naletel tudi na Ninin blog. Nemuoma sem jo poklical in takoj ugotovil, da je Nina edina logična izbira. Začetni entuziazem se je ob izvedbi učnih ur le potrjeval. Bil sem zadovoljen. Nina te namreč pripravi na IELTS preizkus v strokovno-profesionalni maniri. Testiranje ima namreč svoje specifičnosti in zakonitosti. Nedvomno si torej v prednosti, če ti nekdo, ki dodobra razume strukturo IELTS poda “notranji uvid”. Dobil sem veliko koristnih nasvetov ter bil hkrati opozorjen na kaj moram biti pozoren pri vsakem posameznem delu testiranja. Tako sem dodobra spoznal IELTS strukturo. Nina me je usmerjala in vodila. Spoznaval sem, kaj IELTS zahteva od mene in vzporedno dvigoval nivo jezika. Posledično sem opravil IELTS v prvem poiskusu.

Ivo, ocena: 7.5