Results - a student's testimonial

Za priprave na IELTS izpit pri gospe Nini sem izvedel preko spletne strani British Council-a. Dodatno utež glede odločitve pa je predstavljal tudi njen blog, kjer sem ugotovil, da gospa Nina razpolaga z visoko mero znanja s področja angleškega jezika ter da je bila izvajalka priprav za IELTS izpit že na Univerzi v Melbournu. Kot posledica navedenega so bile učne ure pri gospe Nini zastavljene zelo kakovostno. K poučevanju je pristopila sistematično ter pri tem upoštevala moje individualne cilje glede zastavljene stopnje, ki sem jo želel doseči. Poleg poteka formalnih priprav (ki so vključevale teoretično in praktično poučevanje s področja vseh štirih komponent IELTS izpita) pa me je prav tako seznanila s številnimi praktičnimi napotki oz. »zankami« glede izpita, ki so mi med samim izpitom zelo pomagali. Še posebej bi izpostavil dober način priprav na enega težjih delov izpita - »writing«, kar mi je omogočilo, da sem svojo raven pisanja izboljšal do te mere, da sem posledično sposoben pisati daljša in bolj strokovna besedila v angleškem jeziku. Gospa Nina je poskrbela za ves potreben učni material in dajala celovite in natančne povratke glede nalog, ki sem jih opravil doma. Kljub intenzivni stopnji priprav, pa je bilo ozračje med urami vedno sproščeno in prilagojeno posamezniku. Za vse tiste, ki želite IELTS izpit opraviti v prvem roku in pri tem doseči željen rezultat priporočam, da se obrnete na gospo Nino.


Zoran, 23 let (rezultat IELTS izpita: 7.5)